چه چیزی باعث بیماران معده در دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث بیماران معده در دیالیزدیالیز درمان گسترده رایج است که بیماری مزمن کلیوی (CKD) علاج spepeni است. دیالیز طولانی زندگی و خون خاص مواد خطرناک پاک، و به همین ترتیب بسیاری از بیماران را dialisch. اما دیالیز طولانی مدت باعث عوارض جانبی مختلف است. افزایش شکم اغلب در بیماران تحت دیالیز اطلاع می دهد. آنچه در آن باعث می شود؟

در طول دیالیز، ما باید به تعادل ورودی و خروجی مایع از بیماران و ورودی و خروجی از کلیه همان تعداد است، به طوری که مایع در بدن تجمع نیست، و این است که به راحتی سیال داخلی تجمع در شکم و ریه ها. اگر در طول دیالیز هیچ مایع بیش از حد به نظر می رسد نیست، نفخ و شکمی افزایش بوجود می آیند.

علاوه بر این، در کلیه پلی کیستیک افزایش شکم اغلب رخ می دهد. دیالیز می تواند خون filtravat کلیه جایگزین و حذف مواد زائد و سموم، و در نتیجه، می تواند اشتها بد هفتم، خارش، استفراغ، تهوع، و دورگا را تضعیف میکند. اما برای کیست در کلیه ها، او هر چیزی را انجام نمی دهد. با افزایش براش سرکوب بافت اطراف و غول. وقتی کلیه نتواند، مایع اضافی در شکم و معده را افزایش می دهد، بنابراین تجمع می یابد.

چگونه برای درمان افزایش معده در بیماران تحت دیالیز؟

دیالیز تنها باعث می شود دوش و تابع تازه کلیه، و تنها حذف برخی از مواد مضر، و برای کلیه های آسیب دیده، او هیچ چیزی را نمی کنند. و به همین دلیل است که بسیاری از بیماران نمی خواهید را به دیالیز. اگر شما در این تعداد هستند، ما به شما پیشنهاد درمان موثر ما را امتحان کنید: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. در این فرایند Osmotherapy پزشکی مواد فعال در گیاهان می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون و جلوگیری از استاز خون، به ارائه مواد مغذی کلیه لازم، سلول های آسیب دیده را ترمیم و بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه و بهبود سلامت کلیه ها. به خصوص این Osmotherapy پزشکی می تواند کیست های کلیوی را کاهش دهد.

اگر شما هر گونه سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی,علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: